De Herbalife 30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie
Voor alle producten geldt onder bepaalde voorwaarden de 30 dagen niet goed geld terug garantie. Hiermee overtreffen we ruimschoots de door het wetboek voorgeschreven mogelijkheid om de koopovereenkomst binnen 7 dagen te ontbinden. Indien u van deze garantie gebruik wenst te maken dient u binnen 30 dagen na factuurdatum zelf en voor eigen rekening zorg te dragen voor de retournering van de gekochte producten.
Niet-goed-geld-terug procedure
De Herbalife producten die u vergoed wilt zien moet u terugsturen anders kunnen wij deze niet vergoeden. Het is verstandig om de producten in dat geval verzekerd terug te sturen, zodat u altijd kunt aantonen dat de producten ook daadwerkelijk zijn verzonden.
Om uw aankoopbedrag terug te krijgen dient u een formulier in te vullen, deze kunt u opvragen via info@herbamax.be.
Uw aankoopbedrag minus alle kosten die wij als bedrijf hebben gemaakt, zal binnen 10 dagen na ontvangst van het volledig ingevulde en ondertekende formulier + de geretourneerde producten op uw bank- of girorekening worden bijgeschreven.
Vragen, klachten of opmerkingen
U kunt ons voor vragen, klachten en opmerkingen bereiken op werkdagen van 10:00 tot 16:00 onder telefoonnummer +31743676642. Ook kunt u ons 24 uur per dag een vraag stellen via ons info@herbamax.be. In het geval u vragen of klachten heeft over de producten van Herbalife dan zullen uw vragen en/of klachten door ons aan Herbalife International (Belgium) B.V. worden voorgelegd. Zodra wij van Herbalife International een reactie hebben ontvangen, zullen wij u zo spoedig mogelijk van de inhoud daarvan op de hoogte stellen.